Youtube Videolarını TV İçerisinden Göstermek

Ağustos 06, 2015
blogger-youtube-video-tv-gibi-goster

Blogger bloğunuzda Youtube Videolarını TV İçerisinden Göstermek için ne yapılmalı bunu anlatacağım.

Birçoğumuz bloğumuzda youtube kanalımızdaki videoları veya herhangi bir videoyu paylaşıyoruz. Direkt embed kodlarını yapıştırıp paylaştığımız zaman açıkçası bu çok şık durmuyor.

Ben blogger için youtube videolarına bir çerçeve eklemeye karar verdim. Bu çerçevede resim çerçevesi gibi olmasın, konuya uygun olsun diye videoyu bir televizyonun içerisinden göstermek istedim. Yani youtube videolarıma TV çerçevesi ekledim. Çok güzel olduğunu düşündüğüm için bunu da sizlerle paylaşmak istedim.



Bazı bloggerlar blog sayfalarında yaptıkları düzenlemeleri nedense bir sır gibi saklıyorlar ben bunu uygun görmüyorum. Sanki o eklentiler kendilerinde var diye bloglarına girip okuyacağız. Ben bloguma eklediğim güzel şeyleri sizlerle de paylaşmak istiyorum ki takipçileriminde temaları güzelleşsin. Youtube videolarını televizyon içinden göstermekte bunlardan biri. Anlatıma geçelim:


Blogger için Youtube videolarını TV içerisinden göstermek için

1. Blogger kumanda panelimizden Şablon-HTML'yi Düzenle yolunu takip ederek ]]></b:skin> kodunu buluyoruz bu kodun üst satırına aşağıdaki CSS kodlarımızı yapıştırıyoruz.
.video-player{background:url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEich7ZyWGWVKdj7OdQFIBJknaDVIMwGnvthxN4IrgPO73cyoxnzdL3nBT65DvSg9pxe9NzhUJURfFBPMxTdHW2kXKtnYiQmVHNEi4I8CqMXKAs7qJhMu_zC99HTiRihfwhMzFGb9GHcgpH0/w580-h458-no/) no-repeat top center;height:458px;width:580px;padding-top:35px;margin-left:0px}

2. Şablonumuzu kaydediyoruz.

3. Şimdi normal yazı sayfamızda yayın oluştururken bir video eklemek istedik bunun için aynı sayfada sol üstteki HTML butonuna basıyoruz ve aşağıdaki kodları yapıtırıyoruz. 
<center><div class="video-player">
<iframe height="281" src="VİDEO URL" width="500"></iframe>
</div></center>
VİDEO URL yazan yeri paylaşacağımız videonun embed kodlarının içerisindeki urlesiyle değiştiriyoruz. Şuna benzer bir url olacak: https://www.youtube.com/embed/QqGCHyuYaE8 
4. Evet blogger bloğunuza eklediğiniz youtube video televizyon içerisinden gösteriliyor. Tebrikler :) 

Blogger blog için youtube videolarını Televizyon içinden göstermek bu kadar basit. Olumsuz bir durum ve sorularınız varsa yorumla bildirin. İyi bloglamalar. Takipte kalın ;)

Kaynak: http://blogbakkali.blogspot.com.tr/2015/08/youtube-videolarini-tv-icinden-gostermek.html

Altı yıldır blog işleriyle uğraşıyorum. Edindiğim tecrübeleri sizlerle paylaşıyorum.

0 Yorum

Yorumlarda Kod vs. Kullanmak İÇİN
  • Lütfen sadece bu konuyla ilgili yorumlarınızı bırakınız.
  • Yoruma kod eklemek için <i rel="code"> kodu bunun yerine yazın </i>
  • Daha uzun kod eklemek için <i rel="pre"> kodu bunun yerine yazın </i>
  • Tırnak işareti kullanmak için <i rel="quote"> yorumu bunun yerine yazın </i>
  • Resim eklemek için <i rel="image"> resim url </i>
  • Video eklemek için [iframe] URL embed kodunu buraya yapıştırın [/iframe]
  • Sonra aşağıdaki butona basın ve kodları dönüştürün.
  • © 2015 Blog Bakkalı ✔