Adım Adım Blogger Şablon Yükleme (Videolu Anlatım)

Temmuz 05, 2015
Blog nasıl açılır konusuna değindiğim şu yazımda artık bloğumuzu oluşturduğumuza göre ona istediğimiz tarzda güzel bir tema(şablon) yüklemenin zamanı geldi. Peki blogger bloğuma temayı nasıl yüklerim ve ücretsiz kaliteli bir tema nereden bulabilirim? Gibi sorularınıza cevap olacaka bir yazı hazırladım.


Adım Adım Blogger Şablon Yükleme (Videolu Anlatım)

Şimdi sizlerle hazırladığım video eşliğinde çok kolay bir şekilde kaliteli ve modern bir tema indireceğiz ve onu blogger bloğumuza yükleyeceğiz.

Blogger bloğunuza tema nasıl yüklenir sorusu için basitçe hazırlanmış aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.



Modern Tarzda Blogger Tema Bulabileceğiniz Siteler:

Anlatamamış olabilirim. Aklınıza takılan yerleri aşağıdaki yorum formundan sorabilirsiniz. İyi bloglamalar.

Arama: blogger tema yükleme videolu anlatım, en iyi blogger tema siteleri, 2015 blogger şablonları.

Altı yıldır blog işleriyle uğraşıyorum. Edindiğim tecrübeleri sizlerle paylaşıyorum.

0 Yorum

Yorumlarda Kod vs. Kullanmak İÇİN
  • Lütfen sadece bu konuyla ilgili yorumlarınızı bırakınız.
  • Yoruma kod eklemek için <i rel="code"> kodu bunun yerine yazın </i>
  • Daha uzun kod eklemek için <i rel="pre"> kodu bunun yerine yazın </i>
  • Tırnak işareti kullanmak için <i rel="quote"> yorumu bunun yerine yazın </i>
  • Resim eklemek için <i rel="image"> resim url </i>
  • Video eklemek için [iframe] URL embed kodunu buraya yapıştırın [/iframe]
  • Sonra aşağıdaki butona basın ve kodları dönüştürün.
  • © 2015 Blog Bakkalı ✔